Centrum obsługi serwisowej
Za usługi z zakresu napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych odpowiada Serwis Centralny SERVICEU. Profesjonalnie przeszkolony personel najlepszych specjalistów-techników z wieloletnim doświadczeniem i wyposażony warsztat oferuje wysokiej klasu usługi. Pytania wyłącznie dotyczące napraw sprzętu prosimy kierować pod adres e-mail lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00.
Serwis Centralny:
SERVICEU
ul. Kurantów 34
02-873 Warszawa
tel.: +48 22 331 55 33
fax: +48 22 331 55 00
e-mail: service@serviceu.eu
Rejestracja gwarancji
Standardowo, wszystkie z oferowanych przez nas produktów posiadają 24-miesięczną gwarancję producenta lub polskiego dystrybutora. Współpracując z najlepszymi na rynku dostawcami produktów oferujemy pełnię możliwości wsparcia posprzedażowego. Ponieważ satysfakcja naszych klientów z użytkowania sprzętu elektronicznego zakupionego w naszych salonach jest najważniejsza, dla większości oferowanego przez nas sprzętu audio/wideo oferujemy specjalne warunki gwarancyjne na wybrane produkty poniższych marek, jakie znajdziecie w naszej ofercie:
- 5 lat gwarancji na głośniki CANTON, DALI, FOCAL (głośniki pasywne), SONUS FABER, WHARFEDALE, WILSON
- 3 lata gwarancji Definitive Technology, Denon (za wyjątkiem słuchawek i głośników Bluetooth), FOCAL (elektronika, tj. soundbary, subwoofery, głośniki aktywne), HEOS, MARANTZ, POLK AUDIO
- 2 lata gwarancji na produkty ALPHASON, ARGON AUDIO, AUDIO RESEARCH, B&O PLAY, BANG&OLUFSEN, DENON (słuchawki), DENON Professional, EAT, FLEXON, FOCAL (słuchawki, akcesoria), INAKUSTIK, ION, JAYS, MARANTZ Professional, MONSTER, NAIM, NETATMO, OPTOMA, SONOS, SUMIKO, VOGELS, WADIA, Wharfedale Professional.
- Wieczystą gwarancję na konektykę marek: BANDRIDGE, QED, MONSTER, PROFIGOLD.
Warunki usług gwarancyjnych
- Gwarancji udziela się na okres 24 miesięcy od daty zakupu.
- Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane w terminie nie dłuższym niż 14 dni, licząc od daty przyjęcia sprzętu do serwisu.
- W przypadku zaistnienia konieczności importu części z zagranicy, czas naprawy ulega wydłużeniu o czas niezbędny do sprowadzenia części. Klient zostanie poinformowany o przewidywanym czasie naprawy sprzętu w związku z koniecznością importu części z zagranicy.
- Naprawa w ramach gwarancji, będzie wykonywana po przedstawieniu:
- podpisanego przez klienta dokumentu gwarancyjnego dotyczącego wadliwego sprzętu,
- ważnego dowodu zakupu sprzętu z uwidocznioną datą sprzedaży. - Fakt i datę wykonania naprawy serwis poświadcza w dokumencie gwarancyjnym.
- Klient ma prawo ubiegać się o wymianę towaru na nowy, jeżeli:
- w okresie gwarancji serwis dokona 3 napraw tej samej usterki, a sprzęt nadal wskazywał będzie wadę uniemożliwiającą używanie zgodnie z przeznaczeniem.
- serwis stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady nie jest możliwe. - Jeżeli, po spełnieniu warunków określonych w pkt 6 wymiana sprzętu na nowy nie jest możliwa, klientowi przysługuje prawo do zwrotu zapłaconej kwoty.
- Nie są objęte gwarancją uszkodzenia spowodowane normalnym zużyciem eksploatacyjnym (paski napędowe, żarówki, lasery odczytujące itp.).
- Nie są objęte gwarancją uszkodzenia spowodowane dotyczące pasków napędowych, żarówek, laserów odczytujących.
- Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, takie jak: urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, wyładowania atmosferyczne, przepięcia sieci energetycznej, niezgodna z instrukcją obsługi instalacja sprzętu oraz aktualizacja oprogramowania, obsługa niezgodna z przeznaczeniem, uszkodzenia głośników na skutek przeciążenia sygnałem, oscylacji wzmacniacza lub źródła sygnału, pojawienie się napięcia stałego na wyjściu wzmacniacza.
- Warunkiem powoływania się przez Klienta na uprawnienia wynikające z niniejszej gwarancji jest używanie, konserwacja i przechowywanie sprzętu w sposób określony w instrukcji obsługi.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych wskutek braku odpowiedniego zabezpieczenia przez klienta sprzętu podczas transportu, w szczególności wyjmowania, wkładania i przenoszenia urządzenia.
- Gwarancja nie obejmuje także uszkodzeń powstałych na skutek użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem sprzętu. Zastrzeżenie to obejmuje również wykorzystanie sprzętu amatorskiego do celów profesjonalnych. Uszkodzenia tego typu mogą być usunięte na koszt klienta.
- Gwarancja nie obejmuje roszczeń z tytułu parametrów technicznych wyrobu, o ile są one zgodne z podawanymi przez producenta w instrukcji obsługi.
- Serwis ma prawo odmówić wykonania naprawy gwarancyjnej w przypadku:
- stwierdzenia sprzeczności pomiędzy danymi wynikającymi z dokumentów a znajdującymi się na sprzęcie,
- naruszenia lub zerwania plomb,
- uprzedniego dokonania napraw we własnym zakresie,
- zmian konstrukcyjnych, w tym przeróbek i adaptacji sprzętu.
- Odmowa wykonania naprawy gwarancyjnej jest równoznaczna z utratą gwarancji.
- Powyższe warunki gwarancyjne nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
- Odmowa wykonania naprawy gwarancyjnej z przyczyn określonych w pkt. 15 ppkt. b)-d) jest równoznaczna z utratą gwarancji.
Zgłoszenie Sprzętu do Naprawy:
- Prawidłowe zgłoszenie sprzętu do naprawy w Serwisie Dystrybutora Horn Distribution powinno rozpocząć się od wypełnienia Formularza Zgłoszenia Naprawy zgodnie z Procedurą Zgłoszenia Naprawy.
- Zalecanym sposobem zgłoszenia sprzętu do naprawy jest skorzystanie z Procedury Zgłoszenia Naprawy i kontakt z Serwisem Horn Distribution.
- Jeżeli nie można zgłosić sprzętu do naprawy za pośrednictwem punktu zakupu, można to zrobić bezpośrednio, korzystając z Procedury Zgłoszenia Naprawy lub kontaktując się z Serwisem Horn Distribution.
- Produkty do naprawy gwarancyjnej można bezpłatnie wysłać firmą kurierską DHL. W razie pytań związanych z wysyłką prosimy o kontakt z Infolinią.
- Produkty do naprawy pogwarancyjnej Klient dostarcza do serwisu na własny koszt.
- Przesyłki należy wysłać lub dostarczyć na adres:
Serwis Centralny Horn Distribution
ul. Kurantów 34
02-873 Warszawa
Uwaga! Przed wysłaniem należy upewnić się, że do sprzętu zostały dołączone: oryginał karty gwarancyjnej oraz kopia dowodu zakupu.