1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?

Nie, do skorzystania z płatności PayPo nie wymagamy podania danych karty kredytowej/debetowej

2. W jaki sposób płacę za zamówienie?

Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.

3. Czy to jest bezpieczne?

Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.

4. Czy to coś kosztuje?

Nie. Korzystając z usługi “Zapłać za 30 dni”, w ciągu 30 dni spłacasz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych kosztów.

5. Do kiedy muszę spłacić transakcję?

Masz aż 30 dni na spłatę swojego zamówienia. O zbliżającym się terminie spłaty przypomnimy Ci za pośrednictwem SMS i wiadomości e-mail.

6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?

Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.