Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. więcej informacji

DOSTAWA

Na terenie Polski przy zamówieniu powyżej 99 zł przesyłka jest darmowa. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem współpracujących z nami firm kurierskich:

  • Kurier DHL - czas dostawy od 1 do 3 dni roboczych - koszt wynosi 14 zł przy przedpłacie, oraz 19 zł przy wysyłce za pobraniem.
  • Paczkomat Inpost - czas dostawy od 1 do 3 dni roboczych - koszt wynosi 9 zł przy przedpłacie, oraz 14 zł przy wysyłce za pobraniem.
    W obiektywnie uzasadnionych okolicznościach powodujących brak możliwości doręczenia do wybranego paczkomatu (awaria lub przepełnienie paczkomatu, zbyt duży gabaryt zamawianego produktu), Klient zostanie poinformowany drogą mailową o wysyłce przesyłki kurierem DHL pod adres podany w momencie składania zamówienia.

(Czas dostawy uzależniony jest od obłożenia firm kurierskich ale najczęściej paczki docierają następnego dnia po nadaniu) Oferujemy również możliwość odbioru osobistego produktów w jednym z naszych salonów stacjonarnych. Lista punktów odbioru:
https://www.salonydenon.pl/showroom


Odbierając zamówiony towar w sklepie, mogą Państwo zapłacić kartą lub gotówką.


PŁATNOŚĆ

W naszym sklepie internetowym dostępne są dla Państwa następujące formy płatności:

  • Płatności elektroniczne (e-płatności) za pośrednictwem serwisu płatności internetowych PayU
  • Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki (Maksymalna kwota pobrania wynosi 6500 PLN brutto)
  • Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy naszego sklepu. W przypadku wyboru tej formy płatności – po dokonanym zamówieniu prześlemy Państwu za pośrednictwem wiadomości e-mail dane do realizacji przelewu. Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu na naszym koncie pełnej kwoty wymaganej wpłaty za złożone zamówienie.
  • Płatności Ratalne - realizowane za pośrednictwem: PayU S.A., bank Santander Consumer Bank S.A. oraz bank Credit Agricole Bank Polska S.A.

Szczegółowe informacje o możliwych sposobach dokonania zapłaty, w tym o zintegrowanych z naszym sklepem serwisach płatności internetowych i dostępnych rodzajach e-płatności oraz ewentualnych dodatkowych kosztach.


DLACZEGO ODBIÓR W PACZKOMACIE?

  • dostępność Paczkomatów 24h/7
  • niezalezność od kuriera, sam decydujesz o której godzinie odbierzesz paczkę
  • doręczenia w 97% w nastepnym dniu roboczym
  • wygodne odbieranie paczek - bez oczekiwania w kolejce, bez zbędnych dokumentów

JAK ODEBRAĆ PACZKĘ W PACZKOMACIE?

Sposób 1: Odbierz z aplikacją InPost Mobile

Rekomendujemy ten sposób, jeśli zależy Ci na najszybszym odbiorze paczki.

1. Odbierz powiadomienie w aplikacji

W chwili dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu, otrzymasz powiadomienie w aplikacji.


2. Otwórz skrytkę zdalnie

Podejdź do Paczkomatu, a w aplikacji wybierz opcję „Otwórz skrytkę”. Nie musisz niczego potwierdzać na ekranie maszyny!


3. Wyjmij paczkę

Skrytka otworzy się, uwalniając Twoją paczkę. Gotowe! Nie zapomnij zamknąć drzwiczek.


Sposób 2: Odbierz z kodem QR lub z kodem odbioru

1. Zaczekaj na powiadomienie

W momencie nadania paczki przez nadawcę, otrzymasz specjalny komunikat mailowy oraz powiadomienie w aplikacji. Kolejne powiadomienie otrzymasz w chwili dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu. Będzie ono zawierało kod odbioru (6 cyfr) oraz kod QR. Zachowaj je, by móc odebrać paczkę!


2. Podejdź do Paczkomatu i zeskanuj kod QR,

Przesłany w wiadomości e-mail lub w aplikacji. Wystarczy, że wybierzesz opcję Odbierz paczkę i przyłożysz otrzymany kod QR do czytnika. Paczkę możesz odebrać również podając na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru (6 cyfr), zamieszczony w wiadomości/powiadomieniu.


3. Wyjmij paczkę

Skrytka z Twoją paczką otworzy się. Gotowe! Nie zapomnij zamknąć drzwiczek.


UWAGA: Usługa dostawy do paczkomatu dostępna jest dla produktów o odpowiednich gabarytach. Paczki wielkogabartowe wysyłane są kurierem.