






B&O PLAY przedstawia nowego członka swojej rodziny głośników bezprzewodowych: Beoplay A2 Active. Nowy głośnik dodaje warstwę aktywności do jednego z najlepiej sprzedających się głośników Bluetooth B&O PLAY, jako że nowy produkt jest odporny na kurz i wilgoć, oraz dołączono do niego kabel USB-C przyśpieszający proces ładowania, a na dodatek jeszcze bardziej ułatwiono jego przenoszenie. Teraz głośnik posiada dwa stylowe paski utkane z wytrzymałego na rozciąganie litego poliamidu, inspirowane militariami.
"Dwa pasy Beoplay A2 Active inspirowane są w dużej mierze przez niezwykle wytrzymałe bransoletki, noszone przez brytyjskich żołnierzy w czasie drugiej wojny światowej. Łącząc wytrzymałość na kurz i wilgoć z nowymi pasami, otrzymujemy wzornictwo, które obrazuje nowoczesność i styl, a zarazem podkreśla wszechstronność Beoplay A2 Active” – mówi Henrik Taudorf Lorensen, VP Corporate B&O! Play.
Seria Beoplay A2 została zaprojektowana przez wielokrotnie nagradzaną duńską projektantkę przemysłową Cecilie Manz i od razu zawojowała rynki na całym świecie dzięki swojej pięknej, skandynawskiej estetyce, innowacyjnemu, wielokierunkowemu dźwiękowi True360, niewielkiej wadze (jedynie 1,1kg) i żywotności baterii, która umożliwia odtwarzanie bezprzewodowe nawet do 24 godzin.
Beoplay A2 Active jest kompatybilny z aplikacją Beoplay dla Androida, iPhone i Apple Watch. Aplikacja pozwala sparować dwa identyczne głośniki dla uzyskania prawdziwego efektu stereo lub na konfigurowanie ustawień tak, aby uzyskać różnorodność dodatkowych możliwości:
Cecilie Manz (1972) jest uważana za jedną z wiodących duńskich projektantów przemysłowych swojego pokolenia. We wrześniu 2014 wygrała nagrodę “Danish Crown Prince Couple’s Culture Award” za jej wkład w design. Jej dzieła to przede wszystkim meble, biżuteria, lampy oraz rzeźby, a jej stół Mikado został dołączony do kolekcji MOMA (Museum of Modern Art). Cecile Mantz zaprojektowała Beoplay A2 (2014), Beolit 15 (2015), oraz Beoplay A1 (2016) dla B&O PLAY.
Od dekad mocno zakorzeniona w dziedzinie pięknego wzornictwa, perfekcyjnego rzemiosła i innowacyjnych technologii produktowych cechujących Bang & Olufsen, marka B&O PLAY podąża tymi samymi śladami oferując dokładnie te same wartości we współczesnych produktach skierowanych do świadomych i ceniących sobie wzornictwa użytkowników hołdującym aktywnemu stylowi życia. Portfolio B&O PLAY składa się z produktów, które są intuicyjne w użytkowaniu i łatwo integrują się ze stylem życia swoich użytkowników – zarówno w domu jak i w drodze.